Jag är redo för ett nytt år

Hej bloggen! Jag bloggar väldigt dåligt just nu känner jag. Detta året har varit väldigt slappt, jag har lagt mig vid fyra varje kväll och vaknat runt två tiden. Men igår åkte jag och emma till gymmet och körde ett hårt gympass, känns så skönt nu efteråt. Idag ska jag försöka plugga lite no och matte och sedan ta en kvällspromenad med emma. För nu är jag igång igen! Detta året ska bli det bästa året, ska spendera det med fantastiska vänner, min underbara familj och min fina pojkvän. Ska verkligen ta tag i detta år och göra något bra åt det. 

Kommentarer
Postat av: Moa

Kan inte du lägga upp mer outfits i år & skeiva vart kläderna kommer ifrån? Till början: vart är din tröja på bilden ifårn? :) Kram

2013-01-09 @ 09:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0