Längtar som ett litet barn

Snöar utanför fönstret, det är bra, för då är det snart jul. Mindre bra är det att jag inte kommer kunna gå powerwalk ute lika ofta, med oron om att ramla, som jag alltid gör, hur mycket jag än undviker det. Det är jul om mindre än en månad och jag funderar på att skriva min önskelista snart, även köpa lite julklappar och skriva julkort med julmusik, får inte glömma det viktigaste, att baaakaaaa, japp, jag älskar julbak, finns inget mysigare såhär års. Jag kommer nog överleva denna vintern trots allt, bara jag får kroppsvärme, levande ljus i min omgivning, stora halsdukar, stickade tröjor, sällskap av mina närmaste och massa varm oboy, ja, då överlever jag nog denna vintern. Jag ÄLSKAR jul, men jag HATAR att frysa. Ska hålla mig inne så mycket som möjligt. 

Kommentarer
Postat av: Liene

Ska bli så mysigt med jul:D

Svar: Nu blogg: sssofiajahnke.blogg.se 😃kram
Sofia Jahnke

2012-11-27 @ 07:59:22
URL: http://lifefromwithin.blogg.se
Postat av: moa

lägg upp din önskelista här :)

Svar: Nu blogg: sssofiajahnke.blogg.se 😃kram
Sofia Jahnke

2012-11-30 @ 10:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0