Hatar måndagar


Efter skolan åkte jag och johanna hem till henne och pluggade, jag har varit ganska trött hela dagen, men ni ska bara höra om kvällen, herreguuuud, ville bara försvinna. Min kväll:  åkte till universitetet för att ta bussen hem - går ingen buss - får vänta 10 min och sen åka in till stan - i stan får jag vänta 25 min - bussen kommer - inser att jag glömt datorn på torget - bussen hade redan börjat åka så får vänta tills det kommer en hållplats - springer till torget - hinner datorn - ringer mamma med 1% batteri och säger att hon får hämta mig - står och väntar i 10 min - mamma ringer och säger att hon inte hittar bilnyckeln - går till sundsta från torget - tar bussen därifrån utan mobil/busskort, hemma efter 2 timmar, denna kvällen sög. Ska göra den bättre nu framför teven med gott att äta och telefonprat. 
,

Kommentarer
Postat av: anonym

Hej, är ditt hår äkta långt hår eller har du löshår? :))

Svar: Nu blogg: sssofiajahnke.blogg.se 😃kram
Sofia Jahnke

2012-12-11 @ 21:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0