FRUKTFAT


Har haft en perfekt kväll med tjejerna. Kom hem med fixade naglar och ett stort leénde. Imorgon är det en ny vecka igen, jag är så otaggad på skolan just nu så att det är sjukt. Vill verkligen inte ha lektioner och vill verkligen inte behöva fixa mig, åka buss. Jag skulle behöva några dagar innanför väggarna, då jag bara inte gör någonting, då tankarna får bestämma över mig, då jag gör det jag känner för. Ikväll vill jag sätta på en rulle med min älskling, men det går inte... jag vill vakna upp med honom imorgon och sova ut så länge vi bara orkar, men det går inte heller. Haha, låter som om jag mår värsta dåligt, men det gör jag verkligen inte! Är bara skoltrött och skulle behöva varva ner. Skönt dock att vara ledig torsdag-fredag också nu i veckan som kommer, så det är dit jag får längta. Ni får sova så gott, hoppas att ni haft en bra helg med mycket skratt och stoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0