BACK ON TRACK


Efter att ha varit ifrån bloggen snart en vecka så är jag tillbaka! Haft så mycket med nationella och andra saker nu, hade nationella prov i matte idag, fyra timmars matte, men jag överlevde tack vare ett paket vindruvor och en drickyoughurt, även skosnören, så jag kunde ta av mig skorna..  efter detta är jag helt slut, kunde ha gått bättre också på provet, hehe. Solen har tittar fram de senaste dagarna och tempraturen har stått på en hög siffra, sommarkänslorna svallar in. Jag behöver bara få lite färg på benen innan jag vågar visa mig i shorts offentligt, haha, första gången på länge jag inte har solat solarium innan sommarperioden, så känner mig väldigt blek. Men vet ni vad?? om 18 dagar sitter jag på ett plan påväg till Turkiet, ska bli så himla skönt verkligen, OM jag längtar. 

Efter skolan idag drog jag till gymmet trots att min hy kokade av värme, skönt med ett pass på det, lite extra mycket svett. Sen när jag kom hem njöt jag bara av solen och la mig på solstolen och somnade över en timme ungefär, sedan blev det mat på altanen, kycklig, sallad och potatissallad. Nu ska jag göra ett skolarbete (ute).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0