MYSKVÄLL MED ANNA


Lite för starkt för att skära i smör...




Igår lekte vädret lite med oss små människor, ena sekunden var det bara lite måln, sedan regn och åska, sedan måln, sedan spricker det upp och åter regn igen. Vilket tur att jag höll mig inomhus igår kväll med min fantastiska vän Anna. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, som ofta används som talesätt. Sedan bakade vi oss lite gott att äta och såg filmen " The lost valentine" och jag tipsar starkt om den! Inte ofta jag gråter i början av en film, väldigt sorglig och väldigt fin. Var hemma runt halv tre ungefär och då kröp jag ner under tecket och somnade.  Just nu är jag hemma själv och åt frukost för cirkus en halvtimme sedan, nu ska jag spendera någon timme i den solen som finns. 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

najs :)

2012-06-27 @ 12:48:49
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0