JAG GER MIG AV SNART


Hej på er! Älskling sov hos mig inatt och det var helt underbart, kändes inge roligt att säga hej då till honom. Åkte till stan och träffade Johanna och Ida och sa hej då till  Ida eftersom jag inte träffar henne innan jag åker, sen satt jag och pratade med Johanna om allt hon varit med om och berättade allt som hänt när hon varit borta. Sen åkte jag hemåt och mötte upp Emma också satt vi och pratade någon timme, nu ska jag duscha och packa lite mer och sedan bege mig mot Emma där jag sover inatt, blir massa träning och förberedelser till showen imorgon.

Kommentarer
Postat av: Elsa

Gud vilken fin blogg du har! Intresserad av ett bloglovin'byte?

2012-06-09 @ 21:24:30
URL: http://stylebyelsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0