JAG ÄR HEMMA


Hej fina läsare! Jag är hemma från Turkiet, jag kom hem på söndag morgon klockan sex på morgonen men jag har varit med pojkvännen sen dess så därför jag inte uppdaterat än. Jag har haft det jättebra och blev lite besviken på  vädret nu när jag kom tillbaka till sverige. Det är inge vidare sommarväder men efter regn kommer solsken. Jag kommer att lägga upp lite bilder ikväll från Turkiet men absolut inte alla, det får komma i omgångar. Jag har som sagt haft två fina veckor i Turkiet vilket jag kommer berätta mer om här i bloggen och när jag kom hem kom min underbara pojkvän till mig så snabbt som möjligt, vi har gjort mat, köpt massa gott, kollat på film och haft det mysigt. Snart får ni se lite krimkrams från den turkiska världen.

Kommentarer
Postat av: Marre

så snygg färg på linnet!

2012-07-03 @ 20:30:39
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0