Victoria´s Secret

Älskar videon, älskar victoria´s secret, älskar att justin bieber är med och hans låt. 


Har varit utan kamera en stund på grund av att den har varit inlåst i mitt skåp, haha, men nu har jag den så det kan bli lite bättre uppdatering. Fått en fråga om jag använder löshår eller om jag har äkta, jag har äkta hår. Imorgon ska jag se på The hobbit med massa bra människor, TAGGAD! Tänkte även försöka sova snart, har varit så sliten på sista tiden, kanske beror lite på dålig sömn,hehe. Sov gott! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Sofia vill först bara säga att jag verkligen älskar din blogg, läser den varje dag! Men sen behöver jag hjälp om du skulle vilja hjälpa mig med de? Jag har alltid tränat mycket förut och jag har verkligen känner mig motiverad till att träna och äta rätt men nu när jag började gymnasiet så kändes de som att det bara försvann och jag äter inte alls lika nyttigt längre och tränar inte alls lika mycket. Jag har Inge gymkort så jag får träna hemma och jag vill ha finare mage och smalare lår men jag vet inte hur jag ska få motivation att träna hemma .. Skulle vara kul och snällt om du kunde svar, de kändes som rätt person att fråga. Många kramar!

Svar: Nu blogg: sssofiajahnke.blogg.se 😃kram
Sofia Jahnke

2012-12-12 @ 20:57:03
Postat av: Ellinor

De kom inte med vad jag hette å så på min kommentar ovan men ja nu fattar du väl vem som skrev :) kram

Svar: Nu blogg: sssofiajahnke.blogg.se 😃kram
Sofia Jahnke

2012-12-12 @ 21:15:58
URL: http://ellinorkratz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0