NACKSPÄRR


När jag vaknade imoese och skulle lyfta på huvudet så gick det inte, det gjorde så fruktansvärt ont, haha! Jag har fått nackspärr och jag förstår inte hur jag lyckas, men på hela dagen idag har jag haft huvude på sne, det har varit så jobbigt och det känns ju inte bättre när jag snart ska sova, vet inte hur det ska gå. Iallafall, jag och älskling har tagit det lugnt eftersom jag inte kunnat gjort något, vi har kollat program, ätit smoothie och haft det bra. Jag har även rakat honom med en trimmer där det ska vara jättekort, det var ju jättekul! Nu har han åkt vilket inte var roligt och jag sitter och kollar på filmen Law abiding citizen med pappa, sätt den förut, den är äcklig, men bra ändå. För er som inte är känsliga för blod borde se den.

Kommentarer
Postat av: Johanna - HOBBYFOTOGRAF

Åh, ser himla gott ut :))

2012-04-01 @ 23:26:17
URL: http://johannamariakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0