ÄCKLIG



uppslaget efter rättegången finner ni här om ni vill läsa vidare. När han grät blev det helt tyst i salen säger de som närvarat. Men Breiviks tårar betyder ingenting, absolut INTE om man tänker på alla andra som fallit i tårar. Tänk alla som förlorat sin familjemedlen, vän eller någon nära. Tänk de som fick sprnga för sitt liv och som många gjorde, inte klarade det. Sammanlagt är det 77 människor som dog och 42 som skadades. Han berättar att han erkänner handlingen men inte brottet. Han tycker att han har gjort Norge och hela Europa en tjänst. 

Jag tycker att han är äcklig, han är ingen människa i mina ögon, utan en robot. Jag hatar honom, han förstör och jag ser han som sjuk i huvudet. Jag är arg på honom samtidigt som jag är förvirrad. Jag förstår inte hur någon människa kan göra så mot oskyldiga människor, hur någon kan göra så över lag. Jag förstår det inte och kommer aldig göra. Hur som haver, han verkar gilla det, han är en sjuk människa och såna sjuka människor ska inte få gå fri. Han har skadat, sårat och dödat människor, till vilken nytta? Något han har kommit på i sin egna fantasi. Hans fantasi suger, han förstör och får garanterat andra sjuka människor att planera, planera framåt. Usch av tanken. 



Kommentarer
Postat av: Fanny

han grät inte för att han var ledsen, de visade en film (som han själv gjort) i rättegången när han grät, för han blev så rörd av den.

Usch vilken idiot han är...

2012-04-16 @ 20:47:32
Postat av: Alleks

Han är född lite sent, bara. Hela Europa tyckte såhär 200-300 år sedan.

2012-04-22 @ 02:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0