NEW IN

Tröjan till vänster är från Bikbok, älskar färgen! Den vita tröjan till höger är från Vila och den tröjan fick jag av johanna i födelsedagspresent, fick även ett vitt trähjärta av henne där det stod "du&ja" Jätteglad, älskar de verkligen, tack min underbara. 
Fick hem behövliga saker som jag egentligen aldrig orkar köpa. Två sminkväskor, en stor som jag kan ha smink och prudkuter i och en mindre då jag inte vill ha med mig så mycket. Ögonbrynspenna, penslar, concealer, ögonskuggor i olika nyanser och highlighter. 

Kommentarer
Postat av: aschmanda

såå fina saker! :)

Svar: Nu blogg: sssofiajahnke.blogg.se 😃kram
Sofia Jahnke

2013-02-06 @ 23:15:17
URL: http://aschmandas.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0