Sagan om ringen maraton


I fredags var jag och tjejerna hemma hos mig och Emma, sedan drog vi vidare och sedan sov jag över hos Alex med han och Markus. Dagen därpå åkte vi upp till Kristinehamn och hade filmmaraton med roligt folk, Det blev sagon om ringen, alla filmen med den förlängda versionen. Det var tänkt att vi skulle se alla filmer, men under sista filmen blev de flesta trötta (även jag) så vi beslutade oss för att se klart sista till morgonen. Vi åt tacos, åt en jävla massa godis och chips under kvällen så man kan säga att det var en CHILLKVÄLL. Emma och viktor sov inne medan vi andra trängdes i en mysig stuga, på morgonen kikade vi och sedan åkte vidare till Karlstad där det blev innebandytittande. Sen blev det mys framför solsidan. Min helg har varit sinnessjukt bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0