Kort skoldag

Hej på er! I fredags var jag med Felicia, vi pluggade matte i två timmar, cred till oss! Sen kom Anna hem till mig och vi pratade samt kollade Justin Bieber på youtube. Sen har jag varit med Alexander under helgen, haft det jättemysigt. I lördags gymmade jag och skulle vänta på att han skulle träna klart, vid halv fem på eftermiddagen säger han att han precis vaknat, bra där!! Började skoldagen 08.50 och fick åka hem 10.00 på grund av att vi fick jobba hemma, så de var göttttt. Johanna kom till mig så har vi pratat om masssaaaa roliga händelser som sker, sen gått power walk. Nu väntar jag på att Felicia ska komma så ska plugga ännu mer än i fredags, duktiga! Haha, lite tråkig information om mina dagar MEN MEN. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0