Q/A


Fick en fråga om jag kunde tipsa om appar, här är inlägget jag la ut förra månaden om vilka appar jag har. sen fick jag även frågan: 

Hej jag har en fråga!
Jag har gjort slut med min pojkvän, och nu saknar jag honom men han håller på med en annan nu och han älskar mig inte längre.
Det har gått 3 veckor sen vi gjorde slut, och redan efter 2 dagar började han hålla på med en ny för att komma över mig.
Och jag gjorde verkligen ett misstag att dumpa honom.
Har du nått tips på hur man kan komma över honom..?
Det är svårt när man ser honom nästan varje dag.

Hej! jag förstår att det är jobbigt för dig eftersom att du saknar honom och tycker det är jobbigt att se honom bredvid en annan tjej. Varför han tog insiativ till en annan tjej så snabbt, på endast två veckor kan bero på att han bara behöver tröst, närhet eller så har han kanske lätt för att bli kär. Att du gjorde slut och sen ångrade det låter svårt, eftersom han tydligen redan gått vidare som det visar kanske det är svårt att visa det. Men eftersom ni har ett förflutet så tycker jag att du ska prata med honom, säga att du gjorde fel och se vad han säger. Säger han att han inte mer vill ha dig och att han har gått vidare, gå vidare du också då. Hur du ska gå vidare är svårt, det kanske skulle gå bra för dig om du ignorerade honom? Tänka på annat, ta tag i dig och ditt liv istället och fokusera på dig själv, att bli 100% stadig och vara med din familj och vänner, gör saker som du vill ta hand om, om dig själv. Jag önskar dig all lycka, du måste få tid att sörja, kolla kärleksfilmer och tröstäta, men sen, gå vidare! Gör det du vill med ditt liv, uppfyll drömmar du har. Förstår du? lycka till! Och när du ser honom, visa dig stark!
Hej jag har en fråga!
Jag har gjort slut med min pojkvän, och nu saknar jag honom men han håller på med en annan nu och han älskar mig inte längre.
Det har gått 3 veckor sen vi gjorde slut, och redan efter 2 dagar började han hålla på med en ny för att komma över mig.
Och jag gjorde verkligen ett misstag att dumpa honom.
Har du nått tips på hur man kan komma över honom..?
Det är svårt när man ser honom nästan varje dag.Hej jag har en fråga!
Jag har gjort slut med min pojkvän, och nu saknar jag honom men han håller på med en annan nu och han älskar mig inte längre.
Det har gått 3 veckor sen vi gjorde slut, och redan efter 2 dagar började han hålla på med en ny för att komma över mig.
Och jag gjorde verkligen ett misstag att dumpa honom.
Har du nått tips på hur man kan komma över honom..?
Det är svårt när man ser honom nästan varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0