WORKOUT


Hej på er! Inte  bloggat på fem dagor, hoppsan. Iallafall, gymmade med älskling tidigare idag och var klar runt halv åtta nu på kvällen, sen tänker jag, skönt att komma hem och duscha, då visar det sig att jag är utelåst så får vänta på min syster en timme, då gjorde jag så att jag satte på datorn och kikade på två avsnitt paradise hotell. Nu är jag inne iallafall och har precis druckit upp drycken jag öppte idag, fick bli vanilj. Skriver helt stört också men mina tanjenter hänger inte riktigt med i banan idag.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

najs :)

2012-07-11 @ 17:05:02
URL: http://rebeckhaam.blogg.se
Postat av: Alice

Hej! Jag har en fråga, har du bristingar någonstans på kroppen? Och vad tycker du om sånt? Äre bara när man går upp i vikt som man får det?
Kram

2012-07-11 @ 23:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0