12 JULI


Nu har vi bokat biljetter så den 23e blir det Göteborg och Liseberg! Om jag ska berätta en rolig sak så satt vi och diskuterade länge om när vi skulle åka, alla fyra enades om måndag eftersom det är lite folk då, när vi har bokat, då kommer vi på att det är Lotta på Liseberg då, men det blir allt roligt ändå. Körde ett träningspass med älskling också. Nu är jag hemma och har precis varit i affären med pappa, fick med mig lite jordgubbar hem. Nu väntar jag på tacos och sedan ska jag gå över till Emma. Vilken bra dag! Förresten, för någon dag sedan så stannade en tant mig i bussen för att säga att jag var lik Carl philips tjej, Sofia Hellqvist. Pappa säger också att jag är lik henne, men jag vet inte jag, tar det som en komplimang iallafall! Sen så vill jag bara berätta att jag har sätt era frågor ni ställt mig, men jag har inte haft tid fö att pyssla ihop det och svarat, men jag gör det så snart jag kan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0