Sommardag


Jag har planerat mina ynka sista dagar som är kvar under detta lovet noggrannt. Har något att göra hela tiden kan man säga, jag skräms över att det snart är skola. Okej okej, jag gillar rutiner, men inte själva plugget, jag vill ju njuta och ha det helt underbart, men men. Efter jag hade varit på gymmet idag så träffade jag Evelina. Vi köpte oss lite sallad och satte oss vid sandgrund och pratade om allt möjligt, det var sjukt mysigt och roligt. Efteråt åkte jag hem till Emma direkt och är kvar där än. Vi har skrattat för fullt om man säger så, vi båda har humörsvägningar som vi glädjer oss åt. Nu fixar vi hennes blogg, för hon SKA börja blogga. 

Kommentarer
Postat av: Alice - bilderbyalice

Hejhej, jag vill bara tipsa om min tävling där du kan vinna valfritt smycket, dirket länk, http://bilderbyalice.se/2012/august/vinn-valfritt-smycke.html#comment
Förlåt om du inte gillar sånahära kommentarer!
Allt bra?

2012-08-15 @ 08:38:06
URL: http://bilderbyalice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0