Hemma från stan

Världens sämsta bild som jag förövrigt märke nu i efterhand, men stunt samma. Jag har precis ätit mat efter att ha kommit hem från stan. Först på morgonen åkte jag till gymmet efter att ha varit med Linus i några dagar som var hur underbart som helst. Sedan var jag med Kandan och Emelie på stan, satt och pratade, sedan kollade skor. Jag vet vad jag vill ha för skor i vinter, men jag har alldeles för små vader..suck. Nu ska jag snart städa lite i rummet och senare ikväll går jag till Anna. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Himlans fin blogg :3

2012-08-14 @ 09:16:58
URL: http://annahe.blogg.se
Postat av: M

Hej! För det första blir jag väldigt motiverad till att börja träna när jag läser din blogg! För ett tag sen lade du in en tränings video som du tyckte var bra, kan du inte lägga in fler? :)

2012-08-14 @ 11:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0