FRUKTSALLAD


Har precis gjort iordning lite fruktsallad som jag äter här i sängen medan jag kollar på massa tumblrs. Har gjort ett misslyckat försök med att måla naglarna då jag insåg att det nästan var slut, men en hand till ska väl färgen räcka till. Imorgon ska jag upp med tuppen, redan klockan åtta(!!) då jag ska åka till gymmet. Känner mig faktiskt rätt duktig som gymmar varje vardag, inte helger eftersom gymmet är stängt då för tillfället. Men fem gåner i veckan tycker jag låter rimligt. Eftersom helger är stängt och att det blir att jag får köra intensivt varje dag så gör jag såhär: måndag - mage, rumpa tisdag - ben, armar och rygg onsdag - mage, rumpa torsdag - ben, armar och rygg fredag - mage, rumpa. Mina favoritdagar är de dagarna som jag kör mage och rumpa, det är jobbigast, men det är där jag vill ha mest resultat. Skulle dock inte sitta fel med lite biffigare armar också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0