Bilder från Stockholm förra helgen

Här är en massa bilder från min förra helg i Stockholm med Alex. Det var en jättebra helg och jag längtar tillbaka. Hela lördagen sprang vi runt på stan och på söndagen kollade vi mest runt, tillbringade även tid med hans moster och hennes familj, supermysigt. Som ni ser träffade vi Amandus från Big Brother, han var min favorit! Hans kompis kom fram och kramade mig helt random för han hade varit med om en olycka och betedde sig då som en fem åring, men det var LUUUUNGT för mig, det var ju Amandus kompis(!!!) haha. Sjukt trevlig var han och det var kul att träffa honom. Förövrigt så VET jag att jag sa att jag skulle blogga på fredag, men jag har haft fullt upp (igen). Men jag har kommit fram till att jag ska blogga oftare, men att kvaliten kanske inte blir den bästa men hellre det än att inte blogga alls (?). Nu sitter jag på lektion och slutar om drygt en timme, då ska jag fota min bror och sedan gå ut på en springtur. Ikväll väntas jobb. 

Kommentarer
Postat av: michilll

åååh va mys! så fina, tror jag dör litegrann

2012-10-08 @ 11:36:04
URL: http://www.michilll.devote.se
Postat av: Anonym

ny pojkvän? :)
vad hände med linus, märkte inte ens att det tog slut? vi som bara känner dig genom bloggen fick ju lära känna linus också, skulle vilja få en klarhet för förstår inte riktigt? fortf med linus eller en ny? om inte, vem är han? :) kram

2012-10-08 @ 19:50:59
Postat av: frida

så fina ni två alltså

2012-10-08 @ 20:31:51
URL: http://www.frille.devote.se
Postat av: Anonym

Är du tillsammans med Alex nu? vad hände med linus? :o

2012-10-09 @ 18:53:24
Postat av: sarah

vad fina ni är!:) kram

2012-10-09 @ 19:11:39
URL: http://sarahmariette.blogg.se
Postat av: Anonym

Är du inte tillsammans med Linus längre? Vem är Alex ? :)
Snälla svara vill så gärna veta.

2012-10-09 @ 20:40:52
Postat av: Anonym

va hände med linus, känns som om de va nyss du va tillsammans med han:)
grym blogg, svara i inlägg:)

2012-10-10 @ 17:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0