Angående mig och Linus

Jag har fått en hel del frågor angående mig och Linus. Vissa undrar vad som hänt, varför jag inte skriver om han och även att de som läser min blogg har lärt känna honom och vill veta, ja ni förstår. Det jag kan säga är att vi har gått skilda håll, och då alltså inte är tillsammans längre och det hände för lite mer en sex veckor sedan och varför jag inte lagt ut något tidigare är för att jag inte vetat hur jag ska gå ut med det till de jag inte känner. Mina nära och även de jag är vän med på facebook vet och säkert många fler, man har inte viljat skriva om det helt enkelt. Men nu vet ni iallafall det och det finns väl inte så mycket mer att säga, vi var tillsammans i nästan två är och han är en bra kille. Men det fungerade helt enkelt inte.

Har även fått frågan på samma gång vem Alex är, vart han kom ifrån osv, det är så svårt att förklara när det är så mycket jag inte kan/vill berätta. Men jag kan säga såhär, ingen ska döma utan att egentligen veta någonting tycker jag. Jag tycker om Alexander och det gör jag verkligen, han är en hur bra kille som helst och jag trivs i hans sällskap. Men som sagt, det ligger alltid något bakom det yttersta som ni vet, men jag samt få vet allt. Men nu vet ni iallafall och jag hoppas ni fått svar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0