ÅKER TILL GYMMET NU

Jag ska alldeles strax dra iväg till gymmet. Jag kommer ihåg när jag så gärna ville gymma, jag ville träna, äta hälsosamt och dricka mycket vatten, men jag orkade inte. Jag kände ingen motivation fast jag ändå satt där hemma och drömde mig bort över hur jag skulle se ut, hur jag skulle må, hur ofta jag skulle träna, men jag tog mig aldrig i kragen. Nu gymmar jag fem gånger i veckan, äter godis en gång i veckan, dricker vatten istället för läsk (förutom på helger), är ute och springer, äter mycket hälsosammare. Jag gör allt det där som jag trodde att jag aldrig skulle klara av, men nu står jag här. Jag lever min dröm att få träna, jag ser resultat och jag mår psykiskt bra över det. Så till er där ute som känner precis som jag gjorde, gör det bara och ge inte upp. Det är jobbigt att träna utan resultat, men ha tålamod, det är jobbigare att inte träna överhuvudtaget och ångra sig efteråt. Sen vill jag lägga till ett citat jag hittade på en av mina älskade tumblrs " Confidence is sexy. Be comfortable in your own skin". Nu drar jag iväg till gymmet, efter det blir det middag med släkten på mammas sida, bara tjejer, girlpower! 

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

vilket härligt kollage!

Svar: jaa :D
Sofia Jahnke

2012-08-02 @ 11:30:42
URL: http://adaras.se
Postat av: emma jahnke

känner att det här inlägget va tillägnat till mig, ska börja någon gång!

2012-08-02 @ 12:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0