When the snow falls to the ground


Har haft en jättebra tisdag måste jag få säga! Hade sovmorgon fram tills 11, gick dock upp halv sju imorse och fullföljde vår tradition vi har i familjen, som går ut på att sjunga och ge frukost - paket - glass - godis till den som fyller år, vilket som var min lillebror Lucas idag, som blev 6 år. Imorgon fyller min andra lillbror år också. En sak ni kanske inte visste är att alla i min familj fyller år i januari förutom min storebror, så blir många födelsedagar, hehe. Fick sluta tidigare idag också pågrund av inställd lektion vilket som passade fint! Efter skolan åkte jag till stan med Alexander och kollade runt lite, han hittade en tröja och jag hittade ett par snygga träningsskor! Sedan åt vi wok. Nu är vi hemma hos mig och ska plugga lite och sedan bädda ner oss och kolla på film eller något. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

såg dina skor förut på instagram! sjukt snygga!! vart köpte du dom och för hur mycket?:)

Svar: Nu blogg: sssofiajahnke.blogg.se 😃kram
Sofia Jahnke

2013-01-15 @ 21:21:54
Postat av: Anonym

jag har sett att du använder dina Hunter stövlar till vita byxor/jeans. färgar det inte av sig på byxorna ifall man använt Hunter stövlarna i svarta byxor innan? för jag vill nämligen använda mina Hunter till mina vita byxor, dock är jag orolig att det ska färga av sig så att jag endast kan använda höga skor till mina vita byxor.

2013-01-16 @ 11:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0