Tappat det

från i lördags, halloween.

Det var ett tag sen jag skrev någonting här nu. Men det beror på många olika saker, till exempel att min laddare till kameran är spårlöst borta så kan inte ta någora bilder med min kamera som resulterar tråkiga mobilbilder, som jag vill undvika att blogga med hela tiden. Min dator är på lagning så har ingen photoshop heller. Sen så har jag mycket med jobb och skolan just nu så den tiden som blir över spenderar jag med människor jag tycker om. Hinner inte ens träna längre..vilket som gör mig lite små deprimerad. Ska tänka över hur jag ska göra för att få tillbaka allt det där. Orken till att blogga, orken till att träna, orken till att leva, så känner jag just nu. Men ska verkligen tänka på allt. För behöver mer tid till mig själv och sånt jag gillar att göra känner jag. Men angående kameran så har jag ingen aning om hur ja ska göra, hade helst köpt en ny kamera nu på en gång, men det kostar ju, får se hur jag gör. Kanske har ett uppehåll, bloggar ibland, men sen när allt är fixat kommer jag tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0