Q/A

Hej!
Skulle du kunna lägga upp lite snabbt eller skriva nu om vilka appar du har på din iphone och vilka du rekommenderar mest, skriv alla! Någon träningsapp, spel, program? behöver tips! :)
Hej!
Skulle du kunna lägga upp lite snabbt eller skriva nu om vilka appar du har på din iphone och vilka du rekommenderar mest, skriv alla! Någon träningsapp, spel, program? behöver tips! :)

svar: Här ser du alla mina appar, vissa spel är det min pojkvän som laddat ner i brist på något att göra. Jag har några träningsappar men de jag mest rekommenderar är RunKeeper och Nike training. Sedan använder jag mig av instagram, kollar klädaffärer ovs. Det är bara att kika här vilka appar jag har och se om du gillar de. 


hej hej fina du! tänkte bara fråga vilket gym du tränar på?:) vore kul att veta vad som är bra och om du tycker de är bra!:) jättefin blogg sofia! kram Hanna

svar: Jag tränar på Actic som ligger vid sundsta badet i Karlstad. Jag tycker att gymmet är bra, absolut eftersom att jag går i skolan precis där det ligger så det blir ingen låg väg för mig att ta mig dit, kan dra dit direkt efter skolan så det är smidigt och enkelt. Själva gymmet tycker jag är bra, kanske inte bättre än SATS och KMTI fast det vet jag inte eftersom att jag inte gymmat där, men jag tycker om personalen och det finns maskiner till det jag vill träna, så jag är nöjd! Hoppas du blev nöjd med svaret, kram! 

På din förra blogg hjälpte du med problem osv, tänkte om du fortfarande gör det? Undrar iaf hur man liksom ska göra om man precis blivit tsm med någon och bara vännerna vet om det. Hur ska man liksom berätta för familjen och hur ska man göra om man liksom vill "ta hem" personen. (om man aldrig haft något seriöst förhållande tidigare). Ja, hur berättar man det? Vill inte ställa mig och "JAG HAR POJKVÄN" helt i fel situation. :)

svar: Ja det har du rätt i, jag gör det fortfarande om det är någon som undrar över någinting. Ett tips som jag skulle rekommentera är att bjuda hem honom och säga till dina föräldrar att du ska träffa en kille men ing mer med det, sedan när han har åkt så kommer de troligtvis att fråga något om det och då tycker jag att du berättar att ni har blivit tillsammans. Då slipper du en jobbig situiation eftersom att det är de som frågar dig och inte tvärt om. Lycka till tjejen! 

vart har du köpt dina jeans?:) eller om du har ngt tips på snygga svarta jeans som sitter tight och bra?

svar: Mina jeans är faktiskt leggjeans från Carlings, väldigt populärt och väldigt snyggt! Jag rekommenderar verkligen att du ska köpa leggjeans där om du vill ha svarta tajta, de ser exakt ut som jeans, fickor och dragkedja och det är ett väldigt bra pris, 400 kr. Sen vill jag även tipsa om Levis jeans, de sitter tight trots att det är vanliga jeans, de får dina former att bli gudomliga!

Kommentarer
Postat av: LIENE

Tack fina du<3

2012-02-15 @ 14:40:37
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: emma

sv; aww tack!:D

2012-02-15 @ 15:30:07
URL: http://astromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0