Firande veckan lång

Efter skolan i måndags åkte jag och tjejerna in till stan och fikade. Fick paket av mina tjejer, så himla goa är de! Johanna var tyvärr sjuk men fick träffa henne på tisdagen. 
Fikade på stan med mamma, emma och viktor efteråt, fick paket och hade det mysigt som vanligt. Sen åkte jag hem till kandan och var med henne, efter det blev jag upphämtad av alexander och hans pappa så åkte vi hem till mig. En perfekt födelsedag och blev uppvaktad hela dagen.
Jag fick olyckligtvis ögoninflammation under veckan och har inte varit i skolan på två dagar, legat hemma i mörkret och väntat på att kvällen ska komma så mitt öga mår lite bättre. Men ställde upp på en fika med min älskade pappa och syster. Självklart eftersom vi är galna i elvis så tog vi detta passande cafe, elvis cafet. 
Igår hade vi firande för mig och emma på mammas sida. Vi hade även med oss våra karlar, haha. Det var jättetrevligt som alla andra tillfällen jag skrivit om här (börjar känna mig tjatig, haha) hade även firande idag hos pappa och ja, ni vet, som jag sagt 1000 gånger, det var jättebra!! Fick förövrigt veta nu att vi slutar 12 istället för kvart i fyra, mitt inre skriker av lycka!!!! Nu ska jag avsluta detta långa, bedrövliga inlägg, haha! kram på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0