Fontana di trevi

I fredags var jag på tjejkväll hos kandan med henne, emma och anna. Vi kikade två filmer, åt på pizzeria, jag och emma valde att dela på en kebabrulle, inge fel det. Sov även kvar hos kandan, på morgonen duschade jag och gjorde mig iodrning, sedan åkte jag till stan och där tog jag en fika med johanna, hon var jättego och haft köpt presenter också, visar de imorgon! träffade även nicole och gick runt med henne, köpte massa smink och behövliga saker och en tröja, haha visar allt imorgon! Var även ute på restaurang med pappa, låtsasmamma, storebror och syster för ca 1 timme sen . Vi gick även in på harrys en stund, men bytte snabbt till glada ankan. Nu är jag hos alex och kikade slutet av melodifestivalen, jag är en sådan tjej som tycker melodifestivalen är en sådan mysig grej. Nu ska jag sluta tjata om mig dag och istället hjälpa alex med att välja rulle för kvällen. Ha en bra lördagskväll gott folk! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0