Färgar håret


Färgar håret svart, resultatet kommer så snabbt jag har tid att visa, godnatt! 

Kommentarer
Postat av: H.

Hej Sofia.

Jag måste få fråga dig om två saker.
Något som jag tycker är jättejobbigt.

Det första som jag vill fråga är, hur man snabbt går ner i vikt ?
Jag är cirka 176 centimeter lång, och väger cirka 85 och det är enligt flera hemsidor på internet cirka 9 kilo mer än normal vikten som ligger mellan 57-77kg.
Jag har alltid varit lite tjock och nu vill jag verkligen ta tag i det.
Men det är ett problem bara, i somras var jag jätte duktig och var ute och sprang 4-5 gånger i veckan och då gick jag ner cirka 0.5kg/vecka. Jag tappade under sommaren cirka 2.5 kg, alltså så var jag ute och sprang i 5 veckor. Jag gjorde ju även situps och plankan som hjälpte till lite med vikten också.
Men så fort vi började skolan så har jag gått upp de där 2,5 + lite till.
Jag lade av med joggingturerna ute, gick upp de där förbannade kilona och nu försöker jag gå ner.
Jag vill få magmuskler, inte sådana som syns hela tiden utan bara när man spänner magen .
Mitt mål är att väga cirka 65-70 kilo innan 10 juni 2013.. och jag skulle gjärna få några tips från dig hur man snabbt går ner i vikt + blir smal.
Snälla ge mig några tips, för det enda sättet som jag vet går snabbt är att strunta äta i maten (som jag ibland gör) eller äta maten och sen spy upp den, men jag vill verkligen inte få bulimi eller anorexia.
Så snälla,hjälp mig!!!

Och sen den andra saker,
Det är såhär att jag är kär i en kille i min klass, han är otroligt snygg, snäll, omtänksam, rolig osv.
Vi kan nästan prata om allt tillsammans, jag anser honom som min bästa vän, dock vet jaginte om han anser mig som hans bästa vän, men spela roll ..
Vi sms:ar ofta med varandra och jag är verkligen kär i honom . .
Men idag fick jag reda på att han kanske har känslor för en helt annan tjej än mig, han har typ gett mig lite tecken på att han gillar mig men det var tydligen bullshit.
Och den tjejen som han tydligen ska vara kär i , går också i min klass...
Så, hur kan jag vinna tillbaka honom ?
Jag är verkligen kär i honom, men ett problem som jag är 99.999% säker på att han inte vill va ihop med mig är för att jag är tjock, inte som den andra tjejn är som har magmuskler och ä jättesmal och fin..
Så snälla, hur ska jag vinna tillbaka honom ?

Så, snälla Sofia, kandu hjälpa mig med dessa två frågor ?

2012-09-27 @ 16:26:05
Postat av: Liene

LKul med förnying:)

2012-10-03 @ 17:39:52
URL: http://lifefromwithin.blogg.se
Postat av: Emma

Vilken hårfärg använder du?

2012-10-03 @ 21:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0