Min dröm


Jag har en dröm, en dröm precis som alla andra också har. Min dröm har jag haft i flera år nu, jag har gått på vägen dit, men jag har backat, tvekat och jag har gått tillbaka. Men nu lägger jag det bakom mig, tar bort min ångest över det och börjar om på nytt. Jag kanske ska byta blogg, jag kanske ska byta blogg så jag får fler möjligheter, så jag får hamnar på samma plats som andra som känner som jag. Ja, jag har bloggat där förut och det är på scenbloggen, men de håller på att göra om. Jag har fått chansen att göra en portfolio men har inte gjort det än. Men nu ska jag ta tag i det, jag ska vänta in november och verkligen ta tag i modellandet. Jag ska gå på attitude mässan i Stockholm i November, jag ska bli fotad utav en mode fotograf vid namn Armand Dommer, jag ska söka till modellagenturer och jag ska visa min portfolio. Sen ska jag även söka att gå på catwalk i centrala Stockholm som modell, även till Miss Universe Sweden 2013. Jag vill så himla gärna bli modell, jag vill det så gärna! Sen vill jag att min blogg ska bli större, jag vill att den ska bli stor och jag vill kunna inspirera. Jag trivs framför kameran och jag trivs med att få fina kommentarer utav er läsare, jag älskar det. Nu är det bara att satsa. Alla har ju en dröm, lev din.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0