NU ÄR JAG TILLBAKA!


Nu har jag haft uppehåll en vecka, wow! Tiden har ändå gått fort, anledningen till att jag har varit borta är att jag har haft mycket i skolan den senaste tiden. Men nu kan jag inte hålla mig från bloggen mer.

Haha, Nicole skickade denna bilden till mig förut. Hon och jag var de första som tog vaccin mot livmoderhalscancer på sundsta/älvkulle gymnasiet. Så då var radion och teven där och ville ha två som de kunde ta kort på samt intervjua så det blev ju mig och Nicole och det fick vi reda på samma dag så lite nervöst var det. Men nu är det gjort iallafall, vet inte varför jag inte tagit det tidigare, har väl bara varit lat. Men ni som inte har tagit den, gör det. Alltså, det står en massa på internet som ger kritik till sprutan, men mycket är inte sant. Här kan ni läsa mer: http://www.vf.se/nyheter/karlstad/nicole-leavey-17-ar-jattebra-att-man-far-vaccinet-har-pa-skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0