GLASS OCH SHOPPING


Jag har inte bloggat bra, ber så hemskt mycket om ursäkt, skyller på min pojkvän och gossip girl, igår och under dagen idag var jag
med honom och nu på kvällen hade gossip girl mig fastklistrad. Men jag vill berätta om gårdagen, jag träffade min älskade vän Kandan.
Vi kikade runt i affärer och åt glass i det fina vädret, blev inte glass i bägare som var önskemålet för stället vi var på var snåla
så vi gick. Mötte upp älskling sen och vi for till bergvik där jag köpte jackan!! Sjukt nöjd. Nu är klockan snart halv två på natten
och jag ska bara kolla ett avsnitt till och sen sova. Gonatt

Kommentarer
Postat av: stina

mysiga bilder! :)

2012-03-03 @ 09:33:10
URL: http://www.kungstina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0