Q/A

hej! har en liten fråga till dig.. när du åkte till turkiet , badade du med ditt löshår då elr hur gjorde du? jag skulle vilja ta bilder när jag är i vattnet med mitt löshår men jag vill inte blöta ner det elr typ förstöra det med saltvatten. btw det är klipps så.. hoppas du kan komma med ett bra förslag hur jag ska göra. bra blogg förresten!
Hej! Eftersom att jag gjorde mitt löshår i Turkiet så valde jag att göra det under de sista dagarna så att jag inte behövde blöta håret i saltvatten, för som du säger, det förstör håret och det är inge vidare roligt att utsätta håret för i början. Men självklart vill man ta kort, det jag skulle tipsa om eftersom att det är klipps är att ta i löshår och gå ner till stranden för att bara fota, sedan är det bara för dig att ta ur det igen. Du kan även ha i löshår när du går ner till stranden där du vill fota, låta någon fota dig och sedan ha med en påse där du kan lägga håret sen medan du ska bada osv. Lycka till!

hur har du gjort så du fått så jäääävla långt hår!?
Det växte under en natt... nej då, men jag satte i löshår i Turkiet för några veckor sedan. 

Snälla kan inte du berätta hur du får din header över hela sidan om du fattar?:)
Tinypic heter det

guud så härliga bilder!
vad använder du för kamera? :)
Tack! Jsg använder mig utav Sony a560.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0