DRESS ON ME


Jeans - Carlings Skor - DinSko Tröja - Gina Tricot

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej! måste säga att jag verkligen gillar din blogg! Men min fundering är:

Jag har problem med att hitta svarta jeans som passar mig för jag har långa och ganska smala ben. På kort ser det ut som du har ungefär lika "bensort" som mig. Min fråga är vart du köpt dina svarta jeans? :) Kramar!

2012-01-27 @ 13:14:04
Postat av: Matilda

snygg tröja :)

2012-01-28 @ 10:47:40
URL: http://enblondiinsvardag.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Hej!

Tycker verkligen din blogg är toppen med jätte fina bilder

Kram

2012-02-02 @ 17:21:14
URL: http://corneliias.devote.se
Postat av: Conerlia

Svar till Camilla:

Hej, som du ser under bilden så har hon köpt dom på carlings, kan tänka mig att det är ett par jeanstajts. Har själv ett par såna dom är skit bra men du får tänka på att inte sitta i vita möbler med dom för då förstör du möblerna, haha :)

2012-04-16 @ 15:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0