Äntligen så är det jullov

Godmorgon! Har precis kollat på julkalendern och ätit en stor frukost. Denna veckan har varit hektisk men rolig. Har varit på stan princip varje dag med olika bra folk och handlat julklappar och nu har jag äntligen handlat klart. Har även julbakat och kollar på fotbollscupen i Sundsta, övernattade på skolan (sov på ett hårt golv) ganska chill dagen efter när man började och bara behövde gå upp 1 minut innan man började. Jag har även varit på tjejkväll hemma hos johanna med henne och tjejerna, vi hade en minijul och bytte lite julklappar. Sen har jag och Alexander bytt julklappar. Jag kan visa lite senare vad jag fick för någonting. Ha en förbannat bra dag nu, imorgon är det JULAFTON!!! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du matta eller blanka Hunters?:)

2013-01-10 @ 10:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0