Vad jag jobbar med


Hej på er! Jag har fått lite frågor angående mitt jobb, vad jag jobbar med och om jag går i skolan. Jag kan börja med att säga att jag går i skolan, andra året på gymnasiet på programmet estetik/media. Jobbet åker jag till direkt efter skolan för det är nämligen så att jag jobbar mellan 16.00-21.00. Då hinner jag alltså med att både gå i skolan och jobba, jag blir självklart utmattad eftersom att det är något jag gör hela tiden, men det är det värt tycker jag. Jag jobbar som telefonförsäljare på Unicall och jag trivs verkligen där, det är glatt humör och alla är väldigt positiva/snälla. Så nu vet ni vart jag håller hus om dagarna. Nu är jag SJUKT trött så ska lägga mig och sova, har lite sovmorgon imorgon också, skönt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0