Träningssugen

Godkväll! Kvällen har bestått av många känslor rakt igenom. Känner mig lite pressad inför två veckor framåt eftersom att jag ska jobba i två veckor varje dag (förutom på helgerna) också har jag ju skolan som har startat. Då frågar jag mig själv, när ska jag hinna träna egentligen? Jag måste verkligen träna varje gång jag får läge, hur sällan nu det blir. Men jag ska gå mycket i trappor i skolan (hehe) och kanske göra lite övningar hemma, om jag hinner, jag har ingen tid till träning nu och det är trist eftersom att jag mår så bra av att träna. Men kom på en grej nu, på lördag öppnar sundsta badhus, där går jag och Linus in gratis eftersom vi har kort på gymmet bredvid sen så kommer gymmet börja vara öppet på helger igen då, gött! Kanske blir lite träning ändå då. På helgerna iaf. Nu har jag babblat lite om träning men träning är en stor del av mitt liv. Med detta säger jag godnatt, imorgon ska jag paddla kanot, vilket äventyr, haha.


Kommentarer
Postat av: Marre

Träning is the shit! :)

2012-08-27 @ 17:20:15
URL: http://maaarree.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0