Startar dagen med en kopp choklad

Godmorgon! Vaknade bredvid min fina älskling idag som är lika underbart som vanligt, igår bloggade jag ingenting och det beror på att blogg.se på mobilen inte fungerar för mig och jag gick i skolan,gymmade och sen jobbade så hann inte sitta vid datorn. Nu sitter jag i skolan och gör saker med klassen som man gör de första dagarna, många tankar far runt i huvudet så jag blir tokig.. Skulle egentligen ha slutat halv två idag men fick precis besked om att vi slutar halv 11,yolo. Efter skolan åker jag och Emma till stan och köper kalender och andra småsaker. Sen klockan två börjar jag jobba och slutar klockan sju och då ska jag hem på direkten och ha en myskväll med familjen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0