Sov hos anna inatt

Det får bli ett mobilinlägg eftersom att jag är på väg till gymmet just nu. Men iallafall, igår var jag hos anna och vi åt samtidigt som vi kollade på The hunger games, jävlar vad bra den filmen var! Den får 4 utav 5 möjliga stjärnor och varför den inte får 5 är för att jag inte fick veta en sak om slutet (ska inte avslöja för dom som inte sätt). När jag vaknade imorse hade anna gjort frukost ute på altan, så go är hon! Nu ska jag gymma och efter det ska jag träffa b go tjej som heter Evelina. Hör av mig senare.


Kommentarer
Postat av: Nathalie B

Vart kommer toppen i headern ifrån? :) Jättefin! Och jättefin header! Gillar att den är så stor.

2012-08-14 @ 15:35:50
URL: http://schreienzuzammenallein.blogg.se/
Postat av: lisa

har du hårförlängning? :) kram.

2012-08-14 @ 21:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0