FRÅGOR INOM TRÄNING

Hej! Jag har en fråga, har du bristingar någonstans på kroppen? Och vad tycker du om sånt? Äre bara när man går upp i vikt som man får det? Kram
svar: Hej! Nej det har jag inte. Vad jag tycker om sånt? Jag tycker inte att det är fel eftersom att det är en normal grej att ha och det kan bero på vikten, att man går upp i kilo eller är överviktig men även lite smalare människor (eller hur man nu säger) kan också ha det och det tycker jag inte är fel alls. Alla ser olika ut vilket som är bra, det gör oss alla unika. Vill man inte ha det så går det självfallet att träna bort det, springa är då ett bra alternativ. 

Hej! Hur ser dina matvanor ut? Vad/hur mycket äter du på en dag? Äter du mycket godis osv? Kran
svar: Hej! Jag äter väldigt regelbundet. Frukost på morgonen är dagens bästa måltid för mig, och till frukost äter jag gärna ett grövre bröd med ost och gurka på, sen äter jag ofta yoghurt och musli med lite bär i. Sedan ett glas juice. Sen äter jag lunch som kan bestå av vad som helst, beror på vad som serveras på bordet det vill säga. Sen gymmar jag ju under dagen och får då i mig min proteindryck (vaniljsmak) sedan äter jag middag och nu under sommaren är det mycket grillat på schemat men jag klagar inte. Sen mot kvällningen äter jag kvällsmat som ser ut ungefär som frukosten. Sen tänker jag väldigt mycket på att äta grönsaker, dricka vatten osv istället för att strunta i det. Godis äter jag två gånger i veckan och det tycker jag är okej att jag unnar mig med. 

hej! Som jag har förstått det så gymmar du tillsammans med din kille, tyckte du det var pinsamt i början? Min kille tjatar på mig att jag ska börja med honom och hans syster, vill men samtidigt är jag feg på något vis, vet inte varför men känns pinsamt på något sätt. Hade varit jätte bra egegentligen att träna med honom för han kan så mycket så om jag skulle göra fel skulle han vara till en stor hjälp, men känns så pinsamt, vill våga gå emot denna feghet och gå med dom.
svar: Hej! Ja, jag gymmar ihop med min pojkvän och jag tyckte inte att det var pinsamt utan tvärt om. Jag såg fram emot att gå till gymmet tillsammans. Det du behöver intala dig själv är att du ska våga, han kommer troligtvis visa dig maskinerna i början så att du får koll på det hela. Var säker i dig själv så blir det bättre resultat från din sida, visa dig modig. Han vill gymma med dig och om du vill gymma med honom så är det bara att ta sig i kragen. Du får umgås med din kille och kämpa på gymmet, kan det bli så mycket bättre? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0