MORGON FUNDERINGAR


Jag tycker det är så snyggt med fjädrar, fåglar, tigrar och drömfångare. Man blir så sugen när man ser sånahär bilder. Men antingen kommer jag göra så att jag inte tauerar mig överhuvudtaget, för jag är lite skakis för att ändra mig, men vafan, vi lever ju bara en gång. Vill jag mer än gärna tatuera mig så funderar jag antingen på en fjäder som på bilden eller något liknande. Men känner jag att jag villha mer så är jag nästan sugen på att ha många, på armar och axlarna osv. Typ så som camilla i BB har, de tär faktiskt rätt coolt och jag gillar att det är färg i tatueringarna. Men jag känner lite såhär, det beror på vilken stil man har, just nu när jag är sjutton år kanske jag inte ska göra för stora val heller, jag vet inte om jag har hittat min stil till 100%. Jag tycker att man måste vara säker i sig själv innan man tatuerar sig, för det är ju något man alltid kommer ha kvar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Den var jättefin! :D

2012-04-17 @ 09:08:48
URL: http://johannaeden.blogg.se/
Postat av: Marre

Ett tips - tänk ordentligt innan du tatuerar dig (om du ska). Den ska trots allt sitta där hela livet :)

2012-04-18 @ 12:39:44
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0