MAN SKA INTE HA DET SÅ!


Godväll på er! Jag har plågat mig med matte med lite uppehåll då och då. Egentligen har jag både matte och historia prov imorgon men jag vägrar seriöst göra två prov på en dag och bredvid varandra (!!!) jag har rätt svårt för matte och därför blir jag irriterad och arg över att det är två prov så jag har bestämt mig att inte göra historia provet, för jag tänker inte få ig på något som jag kanske inte förtjänar att få. Historia är bara att plugga in, men att ha det och matte, nej.. Har ni också två prov på samma dag ibland? Ni kanske fixar det, men det gör inte jag, iallafall när det gäller de lite tuffare ämnena med massa information och saker man ska komma ihåg. 

Iallafall.. nu sitte jag osminkad (som ni ser på bilden) men jag är ändå glad trots proven, jag tänker på det positiva och då tänker jag att det är lov sååå snart och gud vad skönt det ska bli.

Kommentarer
Postat av: Kandan

Vad vacker du är gumman min!!

2012-04-03 @ 21:10:26
Postat av: Elin

Sv: Tack det är riktigt bra! Själv ? :D



Gryyymt snygg tjej!

2012-04-04 @ 10:32:05
URL: http://spacecaptain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0